İnegöl Belediye Başkanı Alper Taban, 2025-2026 eğitim öğretim yılı boyunca belediye bünyesinde staj yapan 39 lise öğrencisiyle Gastro İnegöl’de bir araya geldi. Buluşmanın ardından öğrencilere Bursa 1326 Fetih Müzesi gezisi düzenlendi. İnegöl Belediye Başkanı Alper Taban, kurumda bu yıl 5 farklı okuldan staj için gelen 39 öğrenciyle bir araya geldi....
Gemlik Belediyesi’nden Üreticiye Destek: Yağlık Zeytin Alımları Sürüyor
Gemlik Belediyesi ve Gemlik Tarım AŞ (GEMTAR), kentimizin önemli tarımsal değeri olan zeytine desteğini sürdürüyor. Yağlık zeytin alımları kilosu 60 TL olmak üzere kişi başı 500 kg’a kadar devam ediyor.

Alım noktalarından biri olan Kurşunlu’da, Belediye Meclis Üyesi Şahin Karpeli, Kurşunlu Muhtarı Hüseyin Ormancılar ve GEMTAR ekibi üreticilerle bir araya gelerek zeytin alımlarını gerçekleştirdi. Üreticilerin getirdiği zeytinler, yerinde tartılarak teslim alındı.

Gemlik Belediyesi, üreticilere yönelik destek programlarının önümüzdeki günlerde de süreceğini açıkladı.
Bir Yorum Yazın
Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum