BUÜ GAKMYO ile Gemlik İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü Arasında İş Birliği Protokolü İmzalandı
Gemlik’te Yükseköğretim ve Ortaöğretim Kurumlarından Geniş Kapsamlı Ortaklık…
Bursa Uludağ Üniversitesi Gemlik Asım Kocabıyık Meslek Yüksekokulu (GAKMYO) ile Gemlik İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü arasında, ilçedeki öğrencilerin gelişimine katkı sağlayacak geniş kapsamlı bir iş birliği protokolü imzalandı.

BURSA – Gemlik’te yükseköğretim ile ilk ve ortaöğretim kurumlarını bir araya getiren önemli bir protokole imza atıldı. Gemlik Asım Kocabıyık Meslek Yüksekokulu Müdürü Doç. Dr. Metin Bilgin ve Gemlik İlçe Milli Eğitim Müdürü Adnan Uluğ tarafından imzalanan iş birliği sözleşmesi, ilçedeki eğitim kalitesini ve sosyal faaliyetleri artırmayı hedefliyor.

Her Okula Üniversite Dokunuşu Protokol kapsamında, GAKMYO akademisyenleri, idari personeli ve öğrencileri tarafından geliştirilen sosyal sorumluluk projeleri; ilçedeki anaokulu, ilkokul, ortaokul ve liselerde hayat bulacak. Akademik koordinatörler eşliğinde yürütülecek çalışmalarla öğrencilere yönelik eğitsel, kültürel, sanatsal, sportif ve sosyal gelişim faaliyetleri ile farkındalık seminerleri ve atölyeler düzenlenecek.

Bürokrasi Azaldı, Faaliyetler Hız kazanacak İmzalanan protokol, aynı zamanda okullarda yapılacak etkinlikler İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü koordinesinde hız kazanarak. projelerin hızlıca hayata geçirilmesi sağlanacak. Tamamen gönüllülük esasına dayanan ve kurumlara herhangi bir mali yük getirmeyen iş birliğinin koordinatörlüğünü GAKMYO adına Öğr. Gör. Rukiye Topuz, İlçe MEM adına ise Serkan Demirkol yürütecek.
Yetkililer, bu iş birliğinin Gemlik’teki gençlerin pedagojik gelişimine ve toplumsal farkındalığına çok büyük katkı sunacağını belirtti.